Vinurile din Republica Moldova, promovate pe piața din Japonia

0
81

Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV) din Republica Moldova a inaugurat, la sfârșitul săptămânii trecute, o reprezentanță la Tokyo – „Wine of Moldova Japan”.

Scopul acestei reprezentanțe este consolidarea prezenței industriei vitivinicole din R. Moldova în Japonia, sporirea vizibilității acestui brand, dar și a mărcilor distincte de vinuri din stânga Prutului pe piața japoneză.

Astfel, directorul executiv al oficiului „Wine of Moldova Japan”, Elena Iovu Endo, a prezentat, în cadrul unui eveniment cu participarea a circa 140 de oficiali, diplomați, experți în arta vinificației, importatori și mass-media, potențialul de extindere a produselor noastre vinicole pe piața niponă, având în vedere creșterea popularității vinurilor de calitate în rândul consumatorilor din această țară.

Totodată, directorul ONVV, Ștefan Iamandi, a subliniat interesul companiilor vinicole din R. Moldova de a explora atât piața niponă, cât și întreaga regiune a Extremului Orient.

Prezent la evenimentul din capitala niponă, secretarul general al Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare de la Chișinău, Sergiu Gherciu, a mulțumit Japoniei pentru deschiderea față de colaborarea în domeniul agricol și a invitat participanții să descopere Republica Moldova prin vinurile sale de calitate.

Vinurile din Republica Moldova, promovate pe piața din Japonia

Lasă un răspuns